Van ruim luxe kantoor in centrum naar knus vanuit huis

Jaren lang hebben we aan de spoorlaan in een deels monumentaal pand ons kantoor gehad. Trots op die locatie en veel ruimte om ons heen, ontvingen we daar graag onze klanten en samenwerkingspartners. Sinds Corona is dat veranderd maar hebben we ook kunnen ervaren dat, dat geen slechte verandering hoeft te zijn. Vanuit eigen huis en op locatie bij klanten (vaak ook thuis) kunnen we onze gesprekken meer dan prima voeren.

Het thuis werken vergde wat aanpassingen. Vooral de mind-set van dat kantoor waarbij je als ondernemer ook het gevoel hebt dat het iets extra’s kan brengen, ging overboord. De afhoudende houding m.b.t. klanten die in je eigen privé omgeving komen, hebben we ook overboord gegooid. Wie we zijn en wat we zakelijk te bieden hebben is wat we zijn. We brengen onze persoonlijkheden mee aan tafel en ook in de wijze waarop we werken voor onze opdrachtgevers zit dat verweven.

Dus waar we elkaar ook treffen. Of dat nu bij je thuis aan de keukentafel is, in de serre, of in een mooi thuis kantoor. Of toch een mooie eigen locatie. Het maakt voor ons niet uit. Het gaat om je bedrijf, klanten, producten en of dienstverlening.

Corona en zaken doen met SWOP

Graag houden we rekening met je wensen m.b.t. kennismaking, meetings en overlegmomenten. Echter doen we dat graag wel nog steeds face2face. Is dat echt een drempel of niet mogelijk, dan gaan we uiteraard graag met je in gesprek via Zoom of Microsoft Teams. De maatregelen die we treffen laten we deels afhangen van de wensen van onze (potentiële) opdrachtgevers. Zoals in normale tijden, geld ook nu dat we uitgaan van het geen ons helpt te verbinden.

Op locatie bij onze samenwerkingspartner Basco Design hebben we alle kantoor/vergader-faciliteiten om indien gewenst, toch in een zakelijke omgeving te kunnen zijn.

Leave a comment